فرز سی ان سی خانواده تایفون از محصولات تولیدی شرکت دیدبان صنعت است که از محبوبیت خاصی در ایران برخوردار است . اولین مدل این دستگاه در سال ۲۰۱۷ با نام typhon prime عرضه شد و به خاطر فروش بلایی که داشت تصمیم به طراحی و تولید مدلهایی جدید تر گردید .اواخر ۲۰۲۰ دو نمونه جدید و اپدیت شده از این محصول با نامهای Typhon و Typhon+ روانه بازار شد که خوشبختانه با استقبال بسیار زیادی مواجه شد .

دستگاه های خانواده تایفون همگی در رده بالا و حرفه ای هستند که از مشخصه های بارز آن . میتوان به شاسی سنگین . طراحی مهندسی . ساخت بسیار عالی اشاره کرد که مکانیزم انتقال قدرت بال اسکرو می باشد. دستگاه هایی با قابلیت چهار محور که محور چهارم آن در هر زمانی به خاطر استفاده از کنترلر چهار محور امکان پذیر است .ولی در هنگام خرید دستگاه به سفارش مشتری نیاز دارد .

مشخصه هایی که این سه محصول را از هم متمایز می کند نوع مکانیزم و شکل ظاهری ان است . در مدل اولیه ریل های حرکتی شفت پایه دار می باشد که در دو مدل بعدی از لینیر یا همان ریل واگن استفاده شده است . شاسی در دو مدل بعدی کمی متفاوت است که در اولین نگاه شاید کمتر کسی متوجه ان شود ولی با نگاه دقیق تر متوجه تفاوت های زیادی خواهید شد که کار شما را در انتخاب دستگاه مورد نیاز راحت خواهد کرد.

دستگاه های تایفون به گونه ای طراحی شده اند که به سادگی به اندازه میز کار مورد نیاز مشتری تغییر خواهند کرد و در هر اندازه ای قابل سفارش می باشد .

About admin

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *