مژده به صنایع درب و پنجره . شرکت دیدبان صنعت آماده ارایه محصولی بسیار کاربردی در زمینه برش پرفیل به صورت سی ان سی می باشد .

برش دقیق و به اتدازه با اره و تنطیم شابلون اره به صورت دستی یکی از دغدغه های مشاغل درب و پنجره بوده و هست . دستگاه اره فارسی بر سی ان سی با برخورداری از دو اره به صورت همزمان میتواند پرفیل های را از دو سر به صورت دقیق برش یا فارسی بر کند .برای درک بهتر و بیشتری فیلمی تهیه شده است که خود گویای همه موارد و ویژگیهای دستگاه می باشد .

این دستگاه در سایز های مختلف قابل سفارش می باشد . دستگاه شمال دو عدد دستگاه فارسی بر اماده است که برای بهینه شده است . این دو عدد اره فارسی بر میتواند از هر برندی استفاده شود و این میتواند در قیمت نهایی دستگاه موثر باشد . قیمت دستگاه بدون دو عدد فارسی بر حدود ۶۰ میلیون می باشد .

این شرکت غیر از اره های کامل , شابلن های اندازه گیری نیز تولید میکند . شابلون های تک محور دقیق که روی هر اره ای نصب می شود و با وارد کردن اندازه برش قرار شابلن در اندازه دقیق مستقر می شود . به این شکل شما هر اره دستی را میتوان به این شابلن با کنترل عدد مجهز کنید . برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۱۷۳۲۰۰۹ مهندس عربعامری

About admin

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *